Η BMW M επενδύει στα diesel: Νέο μοτέρ με τριπλό τούρμπο για Σειρά 5, X5 και X6!

Η BMW M για πρώτη φορά φέρνει ένα diesel μοτέρ, υποσχόμενη ανόθευτες επιδόσεις και οδηγικές συγκινήσεις (φωτό: M550d).
Για πρώτη φορά στην ιστορία του, το M Division της BMW θα αποκαλύψει τα πρώτα δημιουργήματά του με diesel κινητήρα στην επικείμενη έκθεση της Γενεύης το Μάρτιο, τα οποία και θα δημιουργήσουν μια νέα, ξεχωριστή οικογένεια μοντέλων με την ονομασία "M Performance". Και ο diesel αυτός δεν θα είναι κάτι το συνηθισμένο, αφού η BMW τολμά και φέρνει ένα ολοκαίνουργιο μοτέρ με τριπλή υπερτροφοδότηση!

Όλες οι νέες M φέρουν και τις απαραίτησεις βελτιώσεις
στο αισθητικό και τεχνικό κομμάτι (φωτό: Χ5 Μ50d).
Παγκόσμια πρεμιέρα λοιπόν για τον νέο diesel με τρία τούρμπο της BMW, ο οποίος καταφέρνει να προσφέρει σύμφωνα με τη μάρκα, αντίστοιχα εκρηκτικές επιδόσεις με τους βενζινοκινητήρες της BMW M. Το νέο αυτό μοτέρ έχει χωρητικότητα 2.993 κ.εκ., είναι 6ακύλινδρο σε σειρά και φέρει δύο μικρές τουρμπίνες και μια μεγαλύτερη, ώστε να προσφέρει τη συνεχή δύναμη που απαιτεί ένα μοντέλο του M Division της BMW, φτάνοντας σε υψηλότερες στροφές από τους συνηθισμένους diesel. Και για αυτό το λόγο άλλωστε, η μέγιστη ισχύς των 381 ίππων αποδίδεται στις 4.400 σ.α.λ. - ένα υψηλό φάσμα για diesel κινητήρα, την ίδια στιγμή που η τρομακτική ροπή των 740 Nm αποδίδεται μεταξύ 2.000 και 3.000 στροφών. Ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο αναλαμβάνει να στείλει όλη αυτή τη δύναμη στους τροχούς, σε συνέργια με το γνώριμο σύστημα τετρακίνησης xDrive της BMW.

Με τελική 250 χλμ./ώρα, 0-100 χλμ./ώρα σε 5,3 δλ. και
κατανάλωση 7,7 λτ./100 χλμ. θα έλθει η νέα X6 M50d.
Τα νέα μοντέλα της BMW που θα λάβουν τον πρωτοποριακό αυτό diesel, θα είναι η Σειρά 5 (M550d xDrive 4θυρη και στέισον), η X5 (M50d) και η X6 (M50d). Από πλευράς αριθμών η M550d σεντάν θα είναι η γρηγορότερη όλων, με 0-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δλ. (4,9 δλ. η στέισον) και τελική 250 χλμ./ώρα, ενώ για τις X5 και X6, το 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 5,4 και 5,3 δλ. αντίστοιχα. Φυσικά, όλα τα νέα M μοντέλα της BMW φέρουν τις απαραίτητες αεροδυναμικές βελτιώσεις και αλλαγές στην ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης, ώστε να προσφέρουν τις μοναδικές οδηγικές συγκινήσεις των ξεχωριστών αυτών δημιουργημάτων.

Ο νέος diesel με τα 3 τούρμπο.
Όμως, επειδή οι καιροί αλλάζουν, είναι η πρώτη φορά που παράλληλα με την παρουσίαση των νέων αυτών M μοντέλων, η BMW αναφέρεται εκτενώς στις "επιδόσεις" τους στους τομείς της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2. Όλες λοιπόν οι νέες Μ φέρουν σύστημα start/stop του κινητήρα και επιλογή ECO PRO Mode στη διαχείριση του μοτέρ και του κιβωτίου. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα νούμερα που ανακοίνωσε η BMW για κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2 αντιστοιχούν σε ένα βενζινοκίνητο 1.600άρι μοντέλο, με την πιο "οικονομική" όλων BMW M550d xDrive σεντάν να καταναλώνει μόνο 6,3 λτ. πετρελαίου ανά 100 χλμ. και να εκπέμπει 165 γρ.CO2 ανά χλμ.!
TAG