Το 500αράκι μεγάλωσε: Ιδού το νέο Fiat 500L!

Το νέο Fiat 500L θα αποτελέσει τη μεγαλύτερη και πιο πρακτική έκδοση αμαξώματος του 500.
Η Fiat μεγαλώνει το αμάξωμα του 500 και προσθέτοντάς του δύο έξτρα πλαϊνές πόρτες, δημιουργεί την πιο οικογενειακή του έκδοση. Το νέο 500L βρίσκεται λίγο καιρό μόνο πριν την παραγωγή και μέχρι τότε, ετοιμάζεται να κάνει το ντεμπούτο του στην επικείμενη έκθεση της Γενεύης.

To 500L επαναφέρει τη Fiat στην κατηγορία των μικρών MPV.
Ένα μήνα πριν η Διεθνής Έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης ανοίξει τις πύλες της, η Fiat έδωσε στη δημοσιότητα τις δύο πρώτες φωτογραφίες του νέου 500L. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη εκδοχή του Fiat 500 - εξ ου και το "L" στην ονομασία, από το "Large" - μετά τα 3θυρα 500 και 500C. Βέβαια, λίγα είναι τα στοιχεία που θα έχει κοινά το 5θυρο 500L με το γνωστό μας "500αράκι", αφού αρχικά, από πλευράς διαστάσεων, με μήκος στα 4,14 μέτρα, πλάτος στα 1,78 και ύψος στα 1,66 μέτρα, το 500L είναι μακρύτερο κατά 594 χλστ., πλατύτερο κατά 153 χλστ. και ψηλότερο κατά 175 χλστ. από το 500. Μάλιστα, με τα νούμερα αυτά, το 500L είναι μεγαλύτερο ακόμη και από το Fiat Punto Evo. Και σε συνδυασμό με το 1 όγκου του αμάξωμα, το νέο 500L θα επαναφέρει τη Fiat στην κατηγορία των compact πολυχρηστικών (MPV), αντικαθιστώντας το αποτυχημένο εμπορικά Idea.

Γνώριμος από το 500 (φωτό) θα είναι ο δικύλινδρος TwinAir
κινητήρας, πιθανότατα στην turbo εκδοχή (85 PS).
Από σχεδιαστικής άποψης σίγουρα το 500L όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, δεν είναι τόσο ξεχωριστό και δεν συνδυάζει τόσα ρετρό-μοντέρνα χαρακτηριστικά, όσα το Fiat 500. Από την άλλη βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι το αυτοκίνητο δεν δείχνει ενδιαφέρον αισθητικά - κάθε άλλο μάλιστα. Στο εσωτερικό, η Fiat ανακοινώνει ότι θα μπορούν να φιλοξενηθούν 5 ενήλικες επιβάτες, ενώ πληροφορίες κάνουν λόγο για πρόθεση της Fiat να υπάρξει ακόμη και μια μακρύτερη, 7θέσια έκδοση προς τα τέλη της χρονιάς. Οι κινητήρες του νέου Fiat 500L θα είναι ο δικύλινδρος TwinAir της μάρκας, ένας 4κύλινδρος 1.400άρης (πιθανότατα MultiAir), αλλά και ο 1.300άρης Multijet II πετρελαιοκινητήρας. Οι πωλήσεις του νέου μοντέλου θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη στα τέλη της χρονιάς, ενώ η κατασκευή του θα γίνεται στη Σερβία, στο εργοστάσιο της Fiat στο Kragujevac.





TAG