Η VW παίρνει 20 δις. ευρώ δάνειο για να πληρώσει τα σκάνδαλα με τους ρύπους - Έτοιμη να πουλήσει περιουσιακά στοιχεία για να το αποπληρώσει!

Απαραίτητο για την αποπληρωμή όλων των έκτακτων υποχρεώσεων των σκανδάλων με τις εκπομπές ρύπων είναι το νέο δάνειο της VW.
Ένα πολύ μεγάλο δάνειο ύψους 20 δις. ευρώ θα πάρει η VW για να πληρώσει όλες τις επιπτώσεις (πρόστιμα, αγωγές, ανακλήσεις κ.ο.κ.) των σκανδάλων με τις εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων της. Η εταιρεία είναι μάλιστα έτοιμη να πουλήσει ή να εκποιήσει περιουσιακά της στοιχεία για να αποπληρώσει το νέο αυτό δάνειο.

Τμήματα όπως η MAN Turbo and Diesel μπορεί να
πουληθούν, για την αποπληρωμή του δανείου.
Συνολικά 13 διαφορετικές τράπεζες θα παράσχουν το βραχυπρόθεσμο αυτό δάνειο στη VW, ώστε να μπορέσει η εταιρεία να ανταποκριθεί σε όλες τις έκτακτες οικονομικές υποχρεώσεις της, που την έχουν οδηγήσει τα δύο σκάνδαλα με τις παραποιημένες εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων της (NOx και CO2).

Τα 2 σκάνδαλα με τις εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων
της VW, έχουν επηρεάσει αρνητικά και τις πωλήσεις.
Εκτός των διάφορων προστίμων (από τα κράτη), αγωγές (από τους ιδιοκτήτες) και το κόστος των ανακλήσεων των 11 εκατομμυρίων οχημάτων που εμπλέκονται, η VW έχει να αντιμετωπίσει και τη μείωση των πωλήσεων όλων των μαρκών του Group, που έχει έρθει ως απόρροια των σκανδάλων αυτών.

Στο πως θα μπορέσει τώρα να αποπληρώσει αυτό το μεγάλο δάνειο, ο Γερμανικός όμιλος έχει διαβεβαιώσει τους δανειστές του ότι είναι έτοιμος να πουλήσει ή να εκποιήσει περιουσιακά του στοιχεία, αν δεν μπορέσει να βρει από αλλού τα χρήματα. Παρότι προς το παρόν δεν έχει αποφασιστεί ποια μπορεί να είναι αυτά τα περιουσιακά στοιχεία, αποκλείονται οι πιο δημοφιλείς αυτοκινητοβιομηχανίες του VW Group (VW, Skoda, SEAT, Audi, Porsche), όπως και το τμήμα φορτηγών.

Από την άλλη, υπάρχει πιθανότητα πώλησης της θυγατρικής MAN Diesel and Turbo, που κατασκευάζει κινητήρες για πλοία και άλλα ανταλλακτικά και εξαρτήματα και η οποία αποτιμάται στα 4-5 δις. ευρώ.

Μπορεί επίσης να εξεταστεί η πώληση και των πιο πολυτελών μαρκών του Group, όπως της Bentley και της Lamborghini ή ακόμη και της Ducati, όμως ακόμη είναι νωρίς για να κάνει κάποιος τέτοιου είδους προβλέψεις.

Πηγές: Reuters και Automotive News Europe
TAG